torsdag 15 april 2010

Jeans väska 40x40x12cm.




Här är jeans väska som jag har sydd av äkta jeans.
För det mesta jeans väskor i butiker brukar vara smala och enkla.
Och vi kvinnor brukar ha massa saker i väskorna.
Väskan är 40x40x12cm.Uppe vid handtag finns en träpinne på båda sidor
för att hålla hela väskan mer stabilt.
Handtag har jag gjort längre som kan använda som axell väskan.
Botten av väskan har dubbelt jeans tygg och plast skiva insydd.
Tre fickor på båda yttre sidor.
Dessutom enkelt sätt att stänga.
Den ska kosta 270kr. Tycker att det lagom.
Jag ska sy en sminkväska som skulle matcha
Jag har gjort en jeans väska för länge sedan.
Den var uppskattat och såldes direkt på TRADERAMitt namn på TRADERA är Wiesia.
Ta gärna en titt där och se vad jag har skapat och såld.
Jag måste erkänna att det är inte så lätt att sy sådana saker med vanlig symaskin.
Men jag lyckades bra med det
Just nu är det jeans som gäller i mode världen mest.
Kläder är min tillverkning med. Nästa gång kan jag visa dem närmare.

Inga kommentarer: